خدایامرایادت هست؟


من وخدا


خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم

همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت



من همانی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند


و چشم هایش را می بندد و می گوید



من این حرف ها سرم نمی شود. باید دعایم را مستجاب کنی


همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند


همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شود و کلی روزه نگرفته دارد



همانی که بعضی وقت ها پشت سر مردم حرف می زند



گاهی بد جنس می شود البته گاهی هم خود خواه


و گاهی ازت بسیار دورمیشود



حالا یادت آمد من کی هستم
...؟؟؟

همانی که با همه اینها باز هم فریاد میزند:

خدایا مرا دریاب


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,| 17:14 | نسیبه |